آرشیو بهمن ماه 1396

باشگاه دانشجويان مديريت ارائه دهنده مشاوره و خدمات دانشجويي

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ادراك كارفرما / كارمند از ارزيابي عملكرد و نتايج سازماني

۳ بازديد

ادراك كارفرما / كارمند از ارزيابي عملكرد و نتايج سازماني 

پايان نامه ادراك كارفرما / كارمند از ارزيابي عملكرد و نتايج سازماني

امروزه اهميت توجه به چگونگي عملكرد افراد در سازمان ها بر كسي پوشيده نيست و بازخورد به افراد كمك مي كند تا بتواند ارزيابي خوبي از عملكرد خود به دست آورند. ارزيابي عملكرد كاركنان فرايندي بسيار مهم و از حساس ترين مسائلي است كه مسئولان سازمان با آن رو به رو هستند. منظور از ارزيابي عملكرد فرايندي است كه به وسيله آن كار كاركنان در فواصلي معين و به گونه رسمي، مورد سنجش قرار مي گيرند.
پايان نامه ادراك كارفرما / كارمند از ارزيابي عملكرد و نتايج سازماني به بررسي ادراك كارفرما / كارمند از ارزيابي عملكرد و نتايج سازماني مي پردازد. پايان نامه به صورت كيفي انجام شده است.
پايان نامه مذكور در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه فونيكس (به زبان لاتين) انجام شده است و مشتمل بر ۱۷۶ صفحه است. مانند پايان نامه هايي كه دانشجويان مديريت در ايران انجام مي دهند، شامل ۵ فصل كلي است و نيز در انتهاي پايان نامه سوالات مصاحبه به صورت مفصل ارائه شده است. با اين تفاسير اين پايان نامه مي تواند به عنوان متن پايه و بيس مورد استفاده دانشجويان مديريت مخصوصا دانشجويان مديريت منابع انساني و مديريت دولتي قرار گيرد.

ادراك كارفرما / كارمند از ارزيابي عملكرد و نتايج سازماني

مديراما؛ باشگاه دانشجويان مديريت

ترجمه مقاله چهارچوب رهبري براي نشر دانش سازماني

۱۰۷ بازديد

رهبري براي نشر دانش سازماني 

ترجمه مقاله چهارچوب رهبري براي نشر دانش سازماني

ترجمه اي كه از اين صفحه مي توانيد خريداري كنيد و مورد استفاده قرار دهيد، ترجمه اي با كيفيت عالي از مقاله اي با عنوان «چهارچوب رهبري براي نشر دانش سازماني» نوشته «Hong Quach» است، كه به بهترين نحو توسط تيمي از مترجمان مجرب در رشته مديريت ترجمه، ويرايش و تايپ شده است.ترجمه مقاله شامل ۹ صفحه است.

كاربران گرامي مديراما مي توانيد از اين ترجمه براي انجام پروژه هاي كلاسي، انجام پروپزال، پايان نامه، انجام مقالات علمي و پژوهشي استفاده كنيد.
اگر مقاله اي خاص براي ترجمه مدنظر داريد توصيه مي كنيم از قسمت خدمات تخصصي ترجمه متني را مطالعه و سپس درخواست ترجمه خود را براي ما ارسال كنيد. همچنين مي توانيد در فروشگاه محصولات دانشي مديراما، در ۹ دسته بندي محصولات با كيفيتي را در حوزه مديريت خريداري كنيد. كمي تامل كنيد و قفسه هاي فروشگاه را بگرديد. اين محصولات همه در مديراما توليد شده اند و با بهترين كيفيت و منطقي ترين هزينه در اختيار شما قرار داده مي شوند. تا بتوانيد كارهاي پژوهشي تحصيلي خود را به بهترين نحو انجام دهيد.

ترجمه مقاله چهارچوب رهبري براي نشر دانش سازماني

مديراما؛ باشگاه دانشجويان مديريت