ترجمه و چاپ كتاب

باشگاه دانشجويان مديريت ارائه دهنده مشاوره و خدمات دانشجويي

جمعه ۱۳ مرداد ۰۲

ترجمه و چاپ كتاب

۹۸ بازديد

ترجمه و چاپ كتاب براي دانشجويان و اساتيد مديريت

دانشجويان كارشناسي ارشد مديريت كه قصد ادامه تحصيل دارند و يا دانشجويان دكتري كه تمايل به ورود به دانشگاه جهت تدريس را دارند، در راستاي دستيابي به اهداف علمي و يا حرفه­ اي خود نيازمند داشتن رزومه ­اي قوي هستند. يكي از گزينه­ هاي داشتن يك رزومه خوب و قوي براي دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري مديريت، ترجمه و چاپ كتاب است. با توجه به امتيازي كه ترجمه و چاپ كتاب در رزومه دانشجويان دارد، آنها تمايل به ترجمه و انتشار كتاب هاي مناسب دارند. پيدا كردن يك كتاب مناسب جهت ترجمه براي دانشجويان مديريت كار دشواري است و با توجه به گستردگي اين علم معمولا در انتخاب كتاب مناسب دچار شك و ترديد مي شوند و نمي دانند چه كتابي را براي ترجمه انتخاب كنند.

ترجمه و چاپ كتابترجمه و چاپ كتاب در مديراما

در اين راستا باشگاه دانشجويان مديريت – مديراما – مي ­تواند شما را در زمينه «انتخاب كتاب مناسب جهت ترجمه» راهنمايي كند. مشاوران ما مي­ توانند با توجه به رشته تحصيلي شما و زمينه علاقه ­مندي شما چندين كتاب معرفي كرده و انتخاب نهايي را به خود شما واگذار كنند يا با مشاوره دادن در زمينه چگونگي انتخاب كتاب مناسب شما را در جست و جو و انتخاب كتاب مناسب راهنمايي كنند تا در نهايت يك كتاب جديد از يك انتشارات معتبر انتخاب شود.

پس از انتخاب كتاب توسط مشاوران مديراما يا خود شما، تيم مترجمين مديراما كه به صورت تخصصي در زمينه مديريت فعاليت دارند، كتاب را ترجمه و در مرحله بعد به دقت توسط ديگر همكاران مديراما كه كار بلد ويراستاري ادبي هستند، ويراستاري شده و در نهايت توسط يك ناشر معتبر به چاپ خواهد رسيد.

مراحل كار به صورت خلاصه در نمودار زير آمده اند:

همچنين بايد گفت كه اين كار در كمترين زمان ممكن انجام مي شود و كيفيت كار تضمين شده است. براي دريافت اطلاعات بيشتر يا ثبت درخواست ترجمه كتاب از لينك زير اقدام كنيد

ثبت درخواست ترجمه و چاپ كتاب 

@IRMODIRAMA

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد